Cum ar fi să testezi gratuit produse acasă? Hai în comunitatea BuzzStore!

Prin 2013, încă studentă, proaspăt mutată la casa mea, căutam variante de-mi face traiul puțin mai ușor. Mi-am dat seama repede că MLM-urile nu sunt pentru mine, în lumea traducerilor literare abia intrasem, rețelele de socializare erau în plină evoluție, soțul lucra în trei schimburi, așa că petreceam destul de mult timp online. Așa am descoperit o comunitate extrem de interesantă pentru mine, un concept care m-a atras de la bun început: testarea de produse și recomandarea ulterioară a acestora. Nu știam eu cu ce se mănâncă bloggingul, dar instant această idee m-a atras și m-a provocat. Așa că am devenit membră BuzzStore.

Ce este BuzzStore?

O agenție de marketing participativ care funcționează pe un concept nou de business bazat pe cea mai puternică forță de influență, recomandarea unui prieten! În cadrul comunității poți primi spre testare, în mod GRATUIT, cele mai noi produse și servicii lansate pe piață. Scopul este de a-ți exprima părerea sinceră prin intermediul site-urilor de socializare, blogurilor sau în discuții libere despre produsele primite spre testare.

Știu, pare ciudat. Nici eu nu am încredere în bloggerii care îți spun că au descoperit cel mai revoluționar tratament anti-acneic, dar ei niciodată nu au avut acnee, sau care îți prezintă ăl mai al naibii slowcooker, dar până acum ai văzut doar postări despre cum mănâncă în oraș și nu gătește niciodată. Tocmai asta e partea frumoasă, ai posibilitatea să te înscrii doar la acele campanii cu care rezonezi.

BuzzStore

Cum ești selectat?

Când o campanie nouă apare pe site, ești invitat să completezi un chestionar. Nu e ceva de cunoștințe generale, e pur și simplu o serie de întrebări despre tine, gospodăria ta, o metodă de a putea organizatorii să vadă dacă te încadrezi în criteriile stabilite de compania care pune produsele la testat.

Nu contează dacă ești membru nou sau vechi, criteriile de selecție țin doar de încadrarea într-un anumit lot prestabilit. Dacă ești membru mai vechi, ai putea avea un dezavantaj dacă nu ai fost serios în campanii anterioare – nefinalizarea campaniilor atrage după sine penalizarea și blocarea pentru viitoare campanii.

În perioada 2013 – 2014 campaniile erau destul de rare, companiile din România nu aveau încă experiență cu acest tip de promovare. Și cu toate acestea, am participat la mai multe campanii: biscuiții Gerble, stația de călcat Philips Perfect Care, pila electrică Scholl Velvet Smooth, balsamul de rufe Silan, detergentul capsule Persil. Apoi, din cauze de concediu de creștere a copilului, indemnizație, aspecte legale, am luat o pauză. Acum a venit timpul să îmi reiau activitatea!

Testare in cadrul comunitatii BuzzStore

Testare in cadrul comunitatii BuzzStore

Testare in cadrul comunitatii BuzzStore

Testare in cadrul comunitatii BuzzStore

Ce beneficii ai?

Toate produsele pe care le testezi îți rămân ție (dacă, bine înțeles, realizezi toate «temele de casă» – extrem de simple și pe care le știi dinainte de a te înscrie în campanie!). E adevărat, valoarea produselor variază foarte mult, de la câțiva zeci de lei la câteva mii, dar sunt doar produse de calitate. Personal, am continuat să îmi cumpăr produsele testate apoi, căci m-au convins. Și acum folosesc pernuțe Persil și balsam de rufe Silan, Greuceanu meu se bucură de biscuiți Gerble, iar stația de călcat încă e folosită la maxim!

Totodată, completarea de chestionare și invitarea de persoane noi în comunitate aduce puncte. Punctele pot fi transformate în bonuri valorice sau pot fi donate. Și de această oportunitate am beneficiat, așa că vorbesc în cunoștință de cauză, nu din promisiuni!

Bonuri Valorile BuzzStore

Vrei să testezi și tu produse gratuit?

Dacă dorești să testezi și tu și să îți dai cu părerea despre diversele produse prezentate și promovate, te aștept în «echipa mea».

Accesează linkul de aici>> BuzzStore și fă-ți cont!

Nimic mai simplu! Sunt câteva campanii noi tare faine acuma pe site. Durează 5 minute să îți faci un cont!

Facebook Comments

1 comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *