În nebunia zilnică, programul mi-e atât de plin la activități și lucruri de făcut încât de multe ori picam lată de oboseală la sfârșitul zilei și în loc să mâncăm sănătos, ciuguleam nimicuri pline de grăsimi și calorii sau comandam fast-food satisfăcător emoțional. Căutând soluții ca să nu se mai întâmple asta, am descoperit o sugestie excelentă pe Rachel of A Mother Far from Home: să fiu pregătită pentru astfel de momente – o listă cu reţete preferate sănătoase, care ne plac mult, care se fac repede şi uşor, listate și ținute la îndemână.

De câte ori simt că nu am timp, că nu am chef, că nu sunt în stare să acord multă atenţie pregătirii mesei din ziua respectivă, apelez la una dintre acele reţete. Pe fișa mea am trecut totul, ingrediente și pașii de preparare, ca să nu îmi bat capul cu nimic în acele momente de criză maximă!

Aceeași sugestie am regăsit-o și în membershipul Nicoletei Domnu, Beauty nutrition (accesul în grup este contra cost, dar informațiile de acolo merită fiecare leu, e ca un abonament la o revistă de calitate despre alimentație sănătoasă și un stil de viață echilibrat!)

Eu, de exemplu, am o mare slăbiciune la care apelez când nu am timp de altceva: paste fără gluten cu legume!

Tu ce rețete preferate pui pe listă?

Ai văzut temele legate de organizarea bucătăriei, gătitului și a programului personal pe care le-am abordat în ultima perioadă?

Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *