Politica de comandă, livrare și retur

Modalități de comandă

Poți comanda cărți, cursuri sau alte produse din magazinul online prin coșul de cumpărături de pe site și prin comandă via e-mail, pe patricia.lidia.popescu.cevei@gmail.com sau la tel. 0723257725. Comanda se consideră valabilă numai după confirmarea ei.

Clientul poate anula comanda, de preferință prin e-mail, în aceeași zi în care a fost plasată, până la ora 16 sau prin telefon (apel sau sms) 0723257725, până la ora 22. Comanda nu mai poate fi anulată după ce a fost primită prin email confirmarea livrării coletului.

 Factura fiscal aferentă se trimite pe adresa de e-mail indicată de către client, la plasarea comenzii.

 Comenzile introduse în aceeași zi, de către aceeași persoană sau de pe aceeași adresă de email, se cumulează automat într-o singură comandă, pentru care se emite o singură factură. Reducerile sau promoțiile se aplică o singură dată la comanda cumulată.

Denunțarea unilaterală a comenzii se poate face de către client dacă întârzie livrarea, cu excepția situațiilor de forță majoră, cu maxim 7 zile lucrătoare peste termenul specificat în confirmarea comenzii. Denunțarea unilaterală trebuie formulată în scris și expediată cu confirmare de primire, prin e-mail confirmat, mai devreme de momentul intrării în posesia produsului/serviciilor comandate.

În acest caz, dacă plata s-a efectuat deja de către client, acestuia i se vor returna banii, în maxim 14 de zile din momentul primirii produsului/serviciilor neacceptate de către client, conform opțiunii de plată specificată în formularul de comandă.

Unele comenzi necesită acordul clientului pentru condițiile de livrare, plată etc. Titularii acestor comenzi vor fi contactați telefonic sau prin email. Dacă în termen de 10 zile, clientul nu trimite niciun răspuns, comanda este anulată.

Produsele distribuite sunt listate în mai multe baze de date. Din acest motiv, în eventualitatea unor erori sau întârzieri în actualizarea bazei de date, produsele care sunt listate ca fiind în stoc pot fi de fapt epuizate. În acest caz, vei fi contactat de îndată ce aspectul mi-a fost semnalat.

 Modalități de plată

 Plata produsului/serviciilor comandate se poate efectua:

  1. online, cu cardul, în condiții de siguranță deplină, în momentul formulării comenzii. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic, Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro)
  2. ramburs, la primirea comenzii
  3. transfer bancar în cont direct

 Modalități de livrare

  1. livrare națională gratuită, prin curier rapid, în toate localitățile din aria de acoperire, de pe teritoriul României,
  2. livrare națională gratuită, prin Poșta Română, în localitățile din afara ariei de acoperire a curierului rapid, cu excepția perioadei de izolare la domiciliu, instituită prin O.U.G., ca urmare a stării de urgență din anul 2019,
  3. livrare internațională contracost, care include prețul transportului poștal/ curierului DHL, în funcție de aria geografică,
  4. livrare electronică, pentru produsele în format digital.

La comenzile de pe teritoriul României, durata transportului e de maxim 7 zile de la momentul plasării comenzii.

Orarul standard al curierului rapid este de luni până vineri. În cazul în care se dorește livrarea sâmbătă, aspectul trebuie menționat în rubrica de comentarii. Livrarea sâmbătă e disponibilă doar în anumite orașe stabilite de curier și nu în toată țara.

Sunt acceptate comenzile cu livrare în afara țării, în limita ariei DHL/ Poșta Română. Livrările internaționale se fac exclusiv prin serviciul de curierat DHL sau Poșta Română și partenerii săi externi.

La comenzile în afara țării, durata transportului nu este determinată.

Returnarea produselor

Doresc să fii pe deplin mulțumit atunci când cumperi produse de pe site-ul meu, prin urmare:

 www.patricialidia.ro respectă prevederile O.U.G. Nr. 34/4.06.2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, ceea ce conferă cumpărătorului (numai în condițiile actului normativ menționat) dreptul de a returna produsele cumpărate, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea tuturor produselor cumpărate, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, la tarifele practicate de agentul livrator în perioada efectuării expediției, în ambalajul original și doar dacă acestea nu au suferit deteriorări, urmând să primească în termen de 14 de zile lucrătoare de la denunțarea unilaterală formulată în scris (document semnat de cumpărător și transmis electronic sau prin poștă, cu confirmare de primire) contravaloarea comenzii. Rambursarea poate fi amânată până la momentul primirii produselor returnate sau până la recepționarea unei dovezi conform căreia produsele au fost expediate.

www.patricialidia.ro are dreptul ca – atunci când consideră că acțiunile clientului au fost cu rea-voință, să solicite acestuia daune-interese, în condițiile legislației în vigoare, prin intermediul SC. Smart Design Mind Soul S.R.L., entitate legală ce susține activitatea magazinului virtual. Îmi rezerv de asemenea dreptul de a refuza ulterior onorarea altor comenzi ale clientului în cauză.

Adresa de returnare a produselor va fi detaliată prin email, ca răspuns la solicitarea de returnare a produselor.

Indiferent de forma de transport aleasă, retururile nu se vor expedia niciodată de către client cu plata ramburs.

Produsele în format digital (ebooks, servicii online) nu se pot returna sub nicio condiție. Clientul are responsabilitatea de a verifica compatibilitatea formatelor electronice disponibile cu dispozitivul deținut. Cărțile în format electronic securizate nu se pot converti în alte formate. Nu pot returna, converti sau pune la dispoziția clientului alte formate decât cele existente în momentul tranzacției.

Prețuri și oferte promoționale

Nu sunt plătitoare de TVA, iar preturile de pe site includ cheltuielile de livrare, pe întreg teritoriul României. Costurile privind livrarea în străinătate vor fi menționate în momentul finalizării comenzii și/ sau precizate prin confirmarea comenzii.

În cazul în care mă aflu în imposibilitatea de a livra comanda din vina clientului (fie că acesta nu este găsit la adresa menționată, nu poate fi contactat sau nu se prezintă ca să ridice pachetul de la oficiul poștal etc.), comanda va fi anulată și produsele se vor întoarce la mine. Pentru o nouă livrare, clientul va trebui să suporte noi costuri de livrare sau alte costuri tehnice care se impun.

În cazul în care clientul a făcut plata în avans și nu poate recepționa produsele din vina sa, în maxim 10 zile din momentul expedierii și nici nu poate fi contactat în interval de 14 zile lucrătoare, comanda va fi anulată, dar plata nu va putea fi returnată, constituind despăgubiri din partea clientului.

Politica prețurilor/reducerilor de pe site e stabilită în totalitate de Patricia Lidia, iar prețul de cumpărare este cel afișat în momentul lansării comenzii.

Prețurile produselor sunt cele afișate pentru fiecare produs în parte și sunt actualizate zilnic. În principiu, reducerile și promoțiile nu sunt cumulative. Pentru calculul sumei se păstrează reducerea cu valoarea cea mai mare.

Toate promoțiile prezentate pe site sunt valabile în limita stocului disponibil.

Forța majoră

 Atât clientul, cât și www.patricialidia.ro nu vor fi răspunzători pentru neexecutarea obligațiilor contractuale dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. 

Suport telefonic și tehnic

Orice nedumerire ai avea cu privire la efectuarea unei comenzi, un produs de pe site sau altă operațiune, te invit să îmi scrii un email pe patricia.lidia.popescu.cevei@gmail.com sau apel telefonic la 0723257725.

Formular de retur

Informaţii despre comandă

Facebook Comments